Sosyal Medya Yönetimi
Max Media olarak, markanıza özel fikirler üretmek için öncelikle sizden detaylı brief alıyoruz. Markanızın iletişim dilini belirlememiz için hazırladığımız sorular ile sizi daha derinden tanıyor, amaçlarınıza hakim olduktan sonra beyin fırtınasını başlatıyoruz.
Yaratıcı Dijital Ajans
Firmanızın veya işletmenizin sosyal medyasını yönetmek için kitleleri doğru analiz etmek, güncel ve bilimsel dijital pazarlama stratejilerine hakim olmak, trendleri takip etmek, iletişim biliminden ve grafikten anlamak gerekir. Bu yüzden büyümenin, markanızın imaj ve itibarını sağlamlaştırmanın ve dijital pazarlara hakim olmanın yolu; alanında uzman profesyonel bir ajansla çalışmaktır.
Hayatın dijitalleşmesi ile birlikte tek bir yanlış paylaşım yüzünden krize girip batan çok sayıda marka, şirket ve ünlü kişiye tanık olduk. Sosyal medya yapılan yanlışın asla unutulmadığı, olumsuz imajı silmek için yıllarca çalışsanız bile geçmişte yapılan yanlışların tekrar tekrar önünüze konduğu acımasız bir dünyadır. Bu yüzden sosyal medyada atılacak her adım, en ufak detayına kadar uzmanlar tarafından planlanmalıdır.
Profesyonel Sosyal Medya Yönetim Hizmeti
Ticari hayatta yeri geldiğinde paradan da önemli bir sermaye varsa o da itibardır. Ancak günümüzde sözüne güvenilir, borçlarını ve vergilerini zamanında ödeyen bir işletme olmanız; ihtiyacınız olan itibarı sağlamak için yeterli değildir.
Sosyal Medya’da duyarlı, profesyonel, kullanıcı odaklı ve müşterileriyle samimi bağlar kurabilen bir marka imajı çizmeniz gerekir. Sosyal Medya hesaplarınızda markanıza oluşturacağınız imaj ile insanlar sizin markanızın kullanıcısı olmayı prestijli bir durum olarak görmeli. Yapacağınız kampanyada, hediye ve bazı sosyal sorumluluk projeleriyle ticari bir kuruluştan ziyade iyi bir arkadaş gibi görünmenizi sağlıyoruz.
Birçok duyguyu aynı anda yansıtabilmek bu işin önceliklerinden biri… Örneğin gençleri hedef olarak gören bir kurumun mizahı ve gençler arasındaki trendleri kullanabiliyor olması gerekir. Tüketicilerini anladığını ve onlar için en iyisini yapmaya çalıştığını hissettiren markalar, sosyal medyada her zaman kazanan taraf olurlar.